Thursday 19 January 2012, ϟ 0 shout(s)

hi korank ! i'm back dear ! i don't know wether i'm happy or sad ? :((:

aku cter kat unxpa smua, PLKN WHITE RESORT mmg besh . smpy jer sana ak dpt kwn y gila2 pnya la . nark taw spa ? nma dy SAFATEN . dy memunk sempoi hbaq unx . low dgn dy unxpa akn glak 24 jam . dy memunk kwn t'bek la . susa o dpt kwn cam dy . wajah seday sikit pown dy x pena tnjuk . dlm p'barisan dy tapena dok diam smpy la kena mara . tpy sket pown ta serik .HAHA. kat sana aku dgn dy kump. FULCHRUM . kump. kami memunk besh la. ckg pown ta mara2 o tekan platih cgad . Cikgu Razi , Cikgu Nurul ,Cikgu AF, Cikgu Fali, Cikgu Faezah n bnyak lg la.. depa memunk t'bek :) .
bila ad kat cna aku rindu parents aku n smua la y ad kat snie..bila ak da smpy uma , ak rindu kawan2 ak kat PLKN . malam pertama kat sna sumpa ak nnges mlm tu coz engad kat parent ak . ak sbnany MANJE sket . ak x besa pisah nan mama n abah ak . low pisah pown msti dkat2 . nie ta ! jauh cgad2 dr parent . n bler da lama tu ak jd da biasa . kwn2 plak style hp2 an .safaten too larh pngubat rndu ak dkat parent ak . :) makanan ? urmm . tatao larh . coz mknan dy bg ak too biasa saja . 50/100 .haha . ekot aty na bgy 2 jerr . hee . ak sbnany rindu jgk kat kwn2 ak . syiera . teah . miera n unny . tp na wt cmner , esk dpt kowt jumpa dpa . :')


p/s:: Safaten unx taw ta aku nanges . mner ta nnges unx blek bkn na gtaw ak . lpas nie tdow sowg2 . xnk tdow dgn unx da ! HAHA


0 Comment(s) new past