Sunday, 21 April 2013, ϟ 0 shout(s)


*ku selalu menyakiti dan selalu berdusta dan membuat kau tinggalkan aku,
pertelingkahan kita selalu tiada akhirnya , melemaskan mu dalam cintaku*
akim-menunggu

maaf untuk segalanya . qilah tahu qilah banyak buwat salah .
qilah dah cuba lupakan, berhenti dari sayang meyl . tapi maaf qilah tak buley
walaupun tiap2 ari qilah nanges tapi semua tu ta boley ubah hati qilah.
maaf sbb qilah cuba pertahankan hbungan nie .
qilah ta kuat meyl , qilah perlukan meyl sekali ada dengan qilah.
qilah ta kuat macam meyl , qilah ta mara meyl 
semua sbb qilah takud meyl akan tinggai qilah .qilah akui qilah lemah meyl .
tapi sampai sekarang meyl satu satunya lelaki yang qilah sayang .
qilah rindu meyl dulu . yang pernah jadi milik qilah .
qilah juz na bhgia dengan meyl . qilah na meyl layan qilah mcm dlu .
meyl suka cakap soal putus . qilah nak hbungan kita kekal . huhu
maaf . tolong la meyl bhagiakan qilah balik macam dulu . qilah tetap akan tggu meyl.
mara la qiilah banyak mane pun , qilah akan tggu meyl :'(
tolonglaa sedar yang qilah syg ssgd dekat meyl .


#LuahanHati :')






0 Comment(s) new past