Monday, 27 May 2013, ϟ 0 shout(s)


hai semuaaa ! assalamualaikum.
korang kalau tengok pic kat atas tu ,mesti korang imagine pemandangan dia mesti indah :D
serius korang , tenang gile bila pandang pemandangan tu :)
kalau korang tengah stress ke . qiela syorkan korang pegi situ.
bukan jauh pun TELUK INTAN jer . HAHA 
qiela pegi situ sbb nanak tenok moyang qiela.
moyang qiela dia dh ta larat nak jalan, bangun and ingatan dia pun dah tak berape ingt.
papepun qiela bangga sebab qiela masih ada moyang . :)

[talk]
 toknek 'moyang' : 'lepas nie tok dah ta larat nak beraya dah ler, mcm selalu'
me : Alarhh, tok jangan la ckp cmtu . kami kan ada :)

kata kata tok buad saya mengalir airmata .
toknek seorang yang kuat . :')








0 Comment(s) new past