Thursday, 15 August 2013, ϟ 0 shout(s)

Morningggg uollls !
qila dah agak bosan nak ngadap saimen sebenarnya -,-
baru arinie qila ada masa nak update belog ni haaa.
dah bersawang dah .
camne dengan raya korang ? best tak ?
konfem banyak duit raya yang dapat kan ? :D
syukur laaa korang raya tak kena ngadap saimen mcm qila nie ,
grrrrrr . stress tawww . kadang kadang saimen yang tengok qila bukan qila . HAHA
dah la dengan mksu qila nak bertunang. memey sibuk laaa . 
qila dah tawu dah lambat tapiiii.
qila tetap nak cakap SELAMAT HARI RAYA untuk kawan kawan belog qila :*
gtg . tata :D





0 Comment(s) new past