Friday 6 September 2013, ϟ 0 shout(s)


1.31 pagi : aku maseh lagi menyiapkan saimen ekonomi aku nieyh.
tggai sikit lagi . esok penghantaran ekonomi ketiga . hee
rasa lega laaa . batu yang berat akhirnya pecah jugakkk . ringan ja otak.
actually qila dah ngntuk sebab tu qila sempat post something dalam belog qila nie.
habuan sementara supaya ilang ngntuk .

-DIA-

aritu dia ada mcg qila . dia cakap dia nak jadi macam dlu .
dia akan cuba jadi yang terbaik untuk qila
dia akan cuba beruba.
qila bukan takley trima dia . bukan qila tak sayang dia.
bukan qila tak cinta dia .
cukup la dengan apa yang penah jadi antara kami telah buad qila sedar dah.
lagi pun qila taknak jd penybab kalau satu ari nanti dia gagal dalam kehidupan dia.
Maafkan saya awak . Insya Allah saya akan tunggu awak .

-KAWAN-

qila ada seorang kawan laki nie . dia bukan macam orang laen .
dia ada msalah tapi dia kuat . dia tetap untuk kuat . 
kalau pegi sekola dia tetap akan senyum even dalam fikiran dia penuh dengan mslh.
dia suka , cinta qila . tapi
dia tu terlalu baik bagi qila.
dia cakap dia takkan putus asa untuk qila.
dah beribu kali qila cakap ' just find someone else pliss'
but he won't listen to me.
thanks ssgd nazirul sebab hargai keputusan aku.
dan aku hargai apa yang hg dah buad untuk aku . 
you make my life feel better :')
thanks so much

xoxo !





0 Comment(s) new past