Sunday 6 October 2013, ϟ 0 shout(s)


Di pulau yang indah ini qyla telah biarkan ombak yang besar menghancurkan semua kenangan tentang kita :') dan qyla hanya mampu mendoakan kebahagiaan meyl . qyla tak kejam . meyl lagi kejam. 
siapa yang taknak bahagia dengan orang yang di cintai dan disayangi. 
tapi semuanya xkan berlaku jika hanya seorang yang mmpu pertahankan hubungan ini .
cukup la satu demi satu penipuan terbongkar , qyla trima dengan aty yang redha .
qyla tawu mungkin sebab kita jauh . dan awak ada skandal yang cun dekat sana .maaf awak .
jahat jahat qyla. qyla tak pernah citer dekat kawan kawan yang skandal qyla lagi hensem dr bf qyla.
sedangkan dekat awak pown saya puji awak lagi hensem :"
plisss .terimalah orang yang awak cintai itu setulus aty awak .  :')
saya menanges awak. menanges dalam diam. setiap kenangan saya tak akan dapat lupakan . 
saya tak merayu dekat awak, saya tak cari awak lepas awak lepaskan saya, semua bersebab awak.
sebab saya nak awak sedar saya sgd sgd sayang awak dan saya nak awak sedar kehadiran saya awak . (: 
boley dikatakan setiap hari saya stalker awak . awak tak sedar kan . 
makin hari saya makin cuba move on tanpa awak, kawan kawan bagi semangat dekat saya .
satu ari tu saya buang wasep , saya henti stalker awk . saya ta ikud perkembangan awak. 
saya sorok smua gmbar kita .saya tanak nnges awak . saya taknak . saya dh cukup menderita . 
hari hari saya pegi sekolah dengan mata bengkak . mmg awak happy kat sna .
 tapi awak tak sedar awak dah sakitkan aty saya :'(
kalau sampai sekarang kita still bersama . dah masuk 3 tahun 10 bulan 5 ari kita kenal . 
terima kasih awak . untuk segalanya . 
mengenali awak adlah satu pengajaran buat saya dan hidup saya :')


0 Comment(s) new past