Friday 8 November 2013, ϟ 0 shout(s)

#MyDearBlogger :)
how's your day guys ? 
my day ? everything okay so far la.
qyla baru jer lepas exam paper pengajian am .
boley jawab ke ta ? emm , jawab tu boley la tapi kalau betul tu tataw la pulak . tawakal jer.
bak kata Mr. Polite usaha dah redha jer la . hihi.
Haritu, qyla ada la contact dengan meyl . Malam tu qyla call la dia sbb qyla buat Talk Text Pack dan tamat pukui 11 malam. cakap cakap cakap ttbe dia cakap nanti kol laen nak siap2 .
i'll think he will go for dinner with his friend so qyla ta tanya la . rupa rupanya dia klua dengan mira. qyla da malas nak tanya pape dah kat meyl sebab saya tawu awak takkan mngaku :') . sedih hati saya, sya jer tawu.
hancur hati dn perasaan qyla . " kenapa awak tak jujur." "awak engad saya bodoh k , tatawu apa apa."
Qyla malas gaduh dan amek step untk menjauh dr dia . bila menjauh baru Meyl cari Qyla balik . " apa yang awak masih ta puas untk sakitkan aty saya ? " " apa salah saya ? " "sampai bila awak nak skitkan aty saya ?"
hari hari saya stalk twitter awak . i'm sorry . saya menghilang pun sbb awak tak pernah belajar menghargai saya . mekasih :) dalam dok gaduh dengan saya, awak still kua dgn mira tu . sakit aty nie . tapi saya dah tak nanges sebab saya dah kuat dan lali dengan semua ni. Kawan kawan awak ada chat saya dn anta pic BBM awak  . but i'm sory for me if you love me you will never cheated on me :').
saya hanya mendoakan kejayaan awak walaupun saya tak dapat bersama awak.

Untuk Mr. Legend belajarlah untuk menghargai seseorang walaupun dgn ucapan terima kasih
dan belajarlah menyayangi dan mencintai oarang yang mencintai kita :")
Cik Nerd always tanamkan dalam diri "everything happen between us, must have a reason"

xoxoxo 
love u :")





0 Comment(s) new past