Sunday 1 December 2013, ϟ 0 shout(s)


Ya Allah kenapa engkau duga aku sebegini besar Ya Allah . :'(
maaf kerana aku mengeluh Ya Allah. aku hanya manusia yang biasa . 
Ya Allah berikan aku kekuatan hati untuk terus berdiri . terus bangun . terus mulakan hidupku
Ya Allah setiap kali aku tengok dia , separuh dr hatiku hancur . aku na menangis tapi aku xnak tunjuk aku lemah. 
Ya Allah kalau aku tahu mcm ni sakitnya hati aku, mngkin aku rasa lebih baik dia ta muncul dlm hdup aku..
beri aku ketabahan Ya Allah untuk aku terus tersenyum . engkau makbulkan doaku untuk dia Ya Allah.
Seandainya dia bukan untuk aku . aku redha Ya Allah sesungguhnya aku hanya berserah padamu.

Meyl , ni mungkin coretan last qilah untuk meyl . jujur qilah sayang meyl sangat sangat.
i miss all the day when i'm with you . i miss your smile . and i miss my smile .
qilah perlukan meyl dalam life qilah . 4 tahun meyl . susa bg qilah nak lepaskan meyl .
meyl tawu tak sakit aty qilah sakit ssgd . ssetiap ary qilah berdoa spaya meyl sdar .
qilah kalau boley ta nak meyl tggai qilah . sbb meyl begitu bermakna untuk qilah . :'(
qilah terseksa meyl . sampai hati meyl . meyl tngok mata qilah meyl . apa salah qilah pada meyl ? apa ?
susahnya nak move on .kenapa semua perlu terjadi kat qilah ? kenapa ?
qilah akan cuba jugak kuat tanpa meyl :'( . i will try .

thanks sbb pernah cari qilah 

XOXO



0 Comment(s) new past