Tuesday 21 January 2014, ϟ 0 shout(s)

haaaiiiii kawan kawan kaki blogger. 
hey how's your day ? everythink okay right ? . saya punya day ? so far okay . 
saya rasa bahagia sekarang . dah ta macam dulu .
  ada budak laki nie suka kat saya . 
tapi tu la. saya tak boley pilih Mr. Perfect atas sebab sebab tertentu . 
saya lebih pilih Mr. Muncit qila sebab kitorang dah lame berkawan dah masuk 4 tahun.
 Mr. Muncit cakap dia akan berubah . saya hope dia betul betul berubah . 
saya sayang Mr. Muncit saya ni sangat sangat sangat. 
Mungkin kepercayaan amat susa selepas ni . 
bak kata orang 
" peluang kedua selalunya tak seindah peluang pertama
begitu jugak dengan kepercayaan "
hope Mr.Muncit paham laaa kaann .
jujur saya memang susa nak move on tanpa Mr.Muncit tapi . . . 
tak bererti saya lemah dan tak bererti Mr.Muncit boley pijak kepala saya . . .
JUJUR , 
memang hati saya hancur berkeping keping bila tengok gambar Mr. Muncit dgn perempuan tu,
perempuan tu tanak delete gambar tu .
kadang kadang saya terfikir,
kalau perempuan laen mungkin depa takkan kuat ,
mungkin depa akan move on ,
mungkin depa takkan dapat terima gambar tu ,
saya tak sekuat mana . Mr. Muncit sendiri dah ajar saya untuk kuat ,
saper cakap saya tak nanges bila tgok gambar depa . :')
saya tgok kawan kawan saya,
kadang kadang setakat chat dengan perempuan saja pun dah nak gaduh, 
approve perempuan kat fb pun nak gaduh, 
tipu benda yang dah lepas pun gaduh.
tapi saya , kalau jeles dia chat dengan perempuan, 
dia akan cakap saya " cemburu buta " 
start dari tu saya dah tak rasa pape. 
kalau saya cemburu saya akan cerita dekat Momo saya . 
dan saya akan menangis .
sebab tu saya nasihat kawan2 saya, 
saya cakap diorang sangat beruntung sebab lelaki tu boley trima cara korang  . 
so jangan terlalu kongkong diorang . takud nanty jadi mcm saya .:')
saya dh biasa menanges . saya dah biasa mcm nie .
saya harap PUTERA yang saya harapkan akan membahagiakan saya satu hari nanti .
xoxo ~

kbaiiii



0 Comment(s) new past