Sunday 16 March 2014, ϟ 0 shout(s)

aku PENAD :')
kali nie aku betul betul penad dengan semua .
aku letih menangis , 
kenapa? kenapa? kenapa ?
kau tak pernah nampak apa yang aku buat.
aku dah tak cukup kuat untuk pertahankan hbgan 4 tahun nie .
aku dah cuba belajar dr teah mcm mana nak kembalikan hbgan yang dlu
aku segan . aku malu untuk memulakan sesuatu yang sepatutnya kau yang mulakan 
cakap selamat pagi , imy , luah perasaan .
kau tak nampak . tapi aku cuba untuk kuatkan diri aku.
aku paham kau , aku terima . tapi aku tak dapat trima kalau kau terlebih mesra dengan perempuan.
aku sakit hati hang tau tak ! aku sakit hati !
tapi semalam betul2 buat aku tersedar aku hanya seorang PEREMPUAN
perempuan yang tak selalunya akan kuat semata mata untuk hbgan ni atau kau .
sepatutnya kau yang perlu korban untuk hbgan nie .
kali nie aku kena move on ,
mungkin kau takkan jumpa perempuan gila mcm aku dah .

MAAF sebab AKU TAKKAN SELAMANYA  KUAT UNTUK KAU
AKU ADA HATI ADA PERASAAN 
TOLONG HARGAI AKU :')

#LIFEisFULLofLIE





0 Comment(s) new past