Saturday 30 August 2014, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum . Pukul 12 dah sekarang . Qila masih tak tdo lagi . Qila rasa sedih bile kawan kawan semua dh nak sambung belajar . :'( . Group akan kmbali sunyi . Setiap pertemuan pasti ada pepisahan kan ? Ampa jaga diri taw . Ampa lupaa aku aku putaqq kepala ampa . Setahun 6 bln kita kongsi memori bersama . Suka duka semua kita share . Kelas kita yang paling spoting kalau nak dibandingkan kelas lain . Maen game , maen batu seremban, lawan tudung tin, makan dekat koridor, mencicah, berbbq . Hmm . Semua tu kenangan . Kenangan yang kita pernah ukirnya bersama. Btw guys terima kasih sebab dh jd kwn yang terbaik utk aku . Time aku ada masalah ampa selalu ada buat aku . Buat aku happy dan terus tersenyum. Tapi aku tak pasti semua ni akan kekal lama atau tak. Aku tumpang hppy bile ampa smua dh nak smbung study even aku lambat lagi tapi i'm proud of you :').  Aku akan rindu ampa semua senget2 aku. Mane yang dh nak bertolak esok . Hati hati keyh . Aku doakan ampa semua berjaya :) sayang hampa semua . 



0 Comment(s) new past