Wednesday 20 August 2014, ϟ 0 shout(s)

semuanya dah berakhir。。
kesedihan,kelukaan dan kesakitan 
aku dah buat yang terbaik 。
selamat tinggal kenangan 。
sudah ku tutup buku hidupku 。
dan dah aku mulakan cerita yang baru。
aku redha dengan semua yang terjadi 。
aku tidak membencimu cuma aku taknak perasaan tu hadir kembali 。
i have my own life。
i need to move on。
aku taknak dianggap bodoh。
sakit hatiku kau tak pernah nak tawu。
mungkin betul apa yang kau kata
“aku tak matang”
mungkin dulu aku merayu supaya kau jangan tinggalkan aku。
dan jangan engad kali ni aku akan merayu。
kau silap 。
aku dah belajar dr kesilapan kau setahun yang lepas。
so far Alhamdulillah aku boleh mulakan hidup aku tanpa kau。
biarlah kau jd sejarah hidupku。
mungkin aku ditakdirkan untuk hanya mengenalimu。


SELAMAT TINGGAL KENANGAN :)














































0 Comment(s) new past