Monday 1 September 2014, ϟ 0 shout(s)

Aku sedih . Tapi aku tatawu nak citer kat sape . Huu . Aku act like aku ni seorg yg happy dpan kawan2 aku . But in the same time i feel so sad . :( . Ainy ajak aku keluar , aku malas tapi aku gagahkan diri utk keluar spaya aku lupa masalah aku. Huu.  Aku keliru dgn diri aku . Dan aku pelik dengan dia . Hmm . Dia suka hilang . Dia tatawu ke yang aku ni stiap ary fikir pasal dia . Arini aku tgok wc dy , dy hide moment dy .huu. Aku xnak tunjuk yang aku risau sangat pasal dia . Sbb aku xnak nnty dy ckp aku tak pcaya dia . Huu . Sedangkan hakikat dya aku risau sangat pasal dia . Ya Allah . Kuatkan lah hatiku Ya Allah . Kenapa aku rasa dia mcm menyembunyikan sesuatu dr aku ? Huu . Aku pecaya dia tapi cara dia ...hmm. Enough qilah enough fikir pasal dia . Cuba kau diam je qilah . Bia dia yang cari kau . Sampai bile kau nak jd lemah sbb lelaki . Kemon qilahh . Aku tawu kau kuat . Hmm :') . I'm try. Yes i will try .



0 Comment(s) new past